FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Regering Belgie

joomla
Ik lees net dat de regering van Belgie gevallen is. Dit zou het gevolg weer zijn van hoe het allemaal met Fortis is afgehandelt.

Quote:
Het Belgische kabinet is gevallen. De zwaar onder vuur liggende premier Leterme heeft rond vijf uur de stekker uit zijn kabinet getrokken en zal nog vanavond zijn ontslag bij koning Albert aanbieden.

De Belgische premier Yves Leterme

De positie van Leterme was onhoudbaar geworden nadat duidelijk was geworden dat hij en andere kabinetsmedewerkers zich inhoudelijk hadden bemoeid met de rechtsgang rond Fortis en advocaten onder druk gezet, waarmee hij de scheiding der machten had overtreden.

Vrijdagmiddag werd al bekend dat minister van Justitie Vandeurzen opstapt. Hij diende zijn ontslag in wegens de beschuldigingen in de zaak-Fortis.

Zou hoe Bos het in Nederland aanpakt straks ook een reden zijn dat de Nederlandse regering valt?
rvec
volgende keer even quote tags gebruiken en je bron erbij zetten.

En in Nederland heeft bos het goed gedaan, we hadden alleen wat last van een fraudeur.
adri
Weeral Rolling Eyes , ze zouden beter terug de meer ervaren politiekers aan de macht laten, die tenminste wel overweg konden met elkaar, het land goed leidde, geen fraude pleegde en niet over nutteloze zaken debateerd...

Greetz

Adri
joostvane
Het begint zo een gewoonte te worden die crissisen Shocked
traxion
belgie had toch al geen echte regering, nou is zelfs de " halve " regering gevallen.. dat gaat niet goed mee het land.

de rede vindt ik wel goed, hoe komen die gasten bij een hoofd om zelfs de rechter een andere wil op te leggen.. als ik zoiets zou doen. wordt ik aangeklaagd voor fraudere en kom in den cel. ben benieuwd wat de straf voor de gasten gaat worden
atleetalie
Tja, ik vind het wel lullig, die man deed dan misschien iets wat niet heel erg tactisch was, maar dat was alleen maar omdat hij besefte dat de verkoop perse door moest gaan, maar dat dat zo is, daar komen we nog wel achter, en die aandeelhouders zijn wat dat betreft ook heel dom, want hoewel fortis nu niets waard is kan een fallissement nu nog steeds terwijl dat bijna afgewimpeld was, dus dan hoor je ze wel weer, de boeren, die zonder das schreeuwen naar zo'n bijeenkomst komen, ze weten niet eens hoe je zoiets aanpakt.
Lady Elensar
We vallen, en staan weer op:

NU.nl
FOK!nieuws

Belgi๋ heeft weer een nieuwe regering.
adri
Inderdaad met Van Rompuy Very Happy Hopelijk doet hij het beter dan Leterme. Laughing

Adri