FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Kerstpakket

Awiembaweb
Daar ben ik dus echt wel benieuwd naar: WAT zit er bij jullie in het jaarlijkse kerstpakket??? Very Happy

Nou ja, in ieder geval: heb je een leuk gebaar gekregen(wat erin zit is natuurlijk punt 2)?
adri
Ik hoop op een Externe Harde Schijf (van 250Gb of groter Razz ) of een MP3-speler (2Gb) Very Happy

Greetz

Adri
dylanm
EDIT: zie volgend bericht

Last edited by dylanm on Mon Dec 29, 2008 12:24 pm; edited 1 time in total
atleetalie
Dat zou prachtig zijn geweest, maar ik werk (nog) niet. Dat is ook luxe.
rvec
Mijn kerstpakket had het thema winter.
Een dunne deken, een pan (grote pan voor boerenkool), ovenwanten, chocolademelk-zakjes, noga-blokjes en nog wat meer van dat soort dingen. Beste gevonden was wel het boek wat erbij zat met allemaal recepten, weetjes en andere dingen speciaal voor de winter.

En voor het nieuwe jaar een salarisverhoging Smile
Ivooo
In mijn pakket zaten een aantal nuttige spullen, maar ook een paar dingen waar je (of ik althans) niet zo veel aan had. Dus die heb ik maar weggegeven. Maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, toch? Dus ik klaag niet hoor, het is inderdaad een leuk gebaar. De leuke spullen: onder andere een kookboek, thermosfles en een stappenteller. Waar ik niet zoveel aan had, was een springtouw en een tas. Maar mijn nichtje en mijn zusje zijn er wel erg blij mee.

Ivooo
traxion
ik heb dit jaar helaas geen kerstpakket. Ja als student zonder werk heb je met kerst zelf nog tegenvallers:P
PennyLane
Een wat????
Ik heb niks gekregen voor kerst...
Awiembaweb
Ja, ik heb meerdere bijbaantjes (want ik werk/leer vanaf januari fulltime). Van de meeste baantjes heb ik een kerstpakket. Bij degene waar ik mogelijk het beste pakket verwachte kreeg ik niks(koekjesfabriek) en waar ik het minst verwachte het meest... Rolling Eyes Very Happy

Het leukste (hoeft niet de duurste/beste te zijn) pakket was met:

-2 megachocoladebekers
-poeder voor chocolademelk
-agenda 2009 met kortingsbonnen
-marshmallows (hoe schrijf je dat eigenlijk? hmmm Rolling Eyes )
-andere aparte snoepjes

Maar die "beautykerstpakket" deed het voor mij ook steengoed!
dylanm
Ah... het "kerstpakket" duidt op wat je krijgt van je baas? Oh, sorry... Ik ben student, dus schrap m'n vorige bericht maar.
Mennoj1
Ik krijg geen kerstpakket wat ik zit nog op school. Smile
Lady Elensar
Ah, ik ben ook student hoor, maar ik heb wel 2 'kerstpakketten' gekregen!

Wel ja, de ene was echt een pakket, met allemaal etenswaren (uiteraard) en 2 platte borden met ruimte voor 3 schaaltjes, die er tevens bij in zaten. En dat alles in een mooi mandje met deksel.

Het andere 'pakket' was een boek. Gekregen bij mijn stage. Deze. Erg mooi en goed boek.
Awiembaweb
Quote:
Ah, ik ben ook student hoor, maar ik heb wel 2 'kerstpakketten' gekregen!

Wel ja, de ene was echt een pakket, met allemaal etenswaren (uiteraard) en 2 platte borden met ruimte voor 3 schaaltjes, die er tevens bij in zaten. En dat alles in een mooi mandje met deksel.

Het andere 'pakket' was een boek. Gekregen bij mijn stage. Deze. Erg mooi en goed boek.

Leuk kerstpakket (dat eerste)
neji
Het valt me op dat kerstpakketten vooral in Nederland gebruikt worden om de werknemers tevreden te stellen. Of klopt dit niet? Smile

Zelf heb ik trouwens geen pakketje gekregen Sad