FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


YouTubea HD Görüntü...





tufansaba
YouTubea HD Görüntü...

Quote:
Ülkemizden erişimine engel getirilmiş olan video paylaşım sitesi YouTube, rakipleriyle paralel adımlar atıyor. Yeni video çözünürlüğü ne olacak?

Türkiye'den erişilmesi cıs olan YouTube video paylaşım sitesi, geçtiğimiz günlerde video oynatıcısını değiştirmiş, özellikle de yakın zamanların en önemli eğilimi olan geniş ekran video uygulamasını bağlatmıştı. Şimdi ise sadece oynatıcıyı genişletmekle kalmayan YouTube işe bir de yüksek çözünürlüklü videoyu ekliyor. Bahsi geçen çözünürlük ise elbette 1080i değil. YouTube'a hani olur da erişebilirseniz, 720p standardındaki videoları ekleyebiliyorsunuz. Bu şekilde en popüler video paylaşım sitesi olan YouTube, rakipleriyle arayı teknik anlamda da kapatmış oluyor.
cavbela
tufansaba wrote:
YouTubea HD Görüntü...

Quote:
Ülkemizden erişimine engel getirilmiş olan video paylaşım sitesi YouTube, rakipleriyle paralel adımlar atıyor. Yeni video çözünürlüğü ne olacak?

Türkiye'den erişilmesi cıs olan YouTube video paylaşım sitesi, geçtiğimiz günlerde video oynatıcısını değiştirmiş, özellikle de yakın zamanların en önemli eğilimi olan geniş ekran video uygulamasını bağlatmıştı. Şimdi ise sadece oynatıcıyı genişletmekle kalmayan YouTube işe bir de yüksek çözünürlüklü videoyu ekliyor. Bahsi geçen çözünürlük ise elbette 1080i değil. YouTube'a hani olur da erişebilirseniz, 720p standardındaki videoları ekleyebiliyorsunuz. Bu şekilde en popüler video paylaşım sitesi olan YouTube, rakipleriyle arayı teknik anlamda da kapatmış oluyor.


nasip olurda yutup açılırsa ve hız sınırlarımız el verirse izleriz artık Laughing Laughing Laughing
darkeagle
cavbela wrote:
tufansaba wrote:
YouTubea HD Görüntü...

Quote:
Ülkemizden erişimine engel getirilmiş olan video paylaşım sitesi YouTube, rakipleriyle paralel adımlar atıyor. Yeni video çözünürlüğü ne olacak?

Türkiye'den erişilmesi cıs olan YouTube video paylaşım sitesi, geçtiğimiz günlerde video oynatıcısını değiştirmiş, özellikle de yakın zamanların en önemli eğilimi olan geniş ekran video uygulamasını bağlatmıştı. Şimdi ise sadece oynatıcıyı genişletmekle kalmayan YouTube işe bir de yüksek çözünürlüklü videoyu ekliyor. Bahsi geçen çözünürlük ise elbette 1080i değil. YouTube'a hani olur da erişebilirseniz, 720p standardındaki videoları ekleyebiliyorsunuz. Bu şekilde en popüler video paylaşım sitesi olan YouTube, rakipleriyle arayı teknik anlamda da kapatmış oluyor.


nasip olurda yutup açılırsa ve hız sınırlarımız el verirse izleriz artık Laughing Laughing Laughing


İzlerken HD olarak izlenilemeyecek ki. Yüklediğiniz HD videolar yine kalitesi düşük olarak izlenilecek, sadece geniş ekran olacak...
cavbela
darkeagle wrote:
cavbela wrote:
tufansaba wrote:
YouTubea HD Görüntü...

Quote:
Ülkemizden erişimine engel getirilmiş olan video paylaşım sitesi YouTube, rakipleriyle paralel adımlar atıyor. Yeni video çözünürlüğü ne olacak?

Türkiye'den erişilmesi cıs olan YouTube video paylaşım sitesi, geçtiğimiz günlerde video oynatıcısını değiştirmiş, özellikle de yakın zamanların en önemli eğilimi olan geniş ekran video uygulamasını bağlatmıştı. Şimdi ise sadece oynatıcıyı genişletmekle kalmayan YouTube işe bir de yüksek çözünürlüklü videoyu ekliyor. Bahsi geçen çözünürlük ise elbette 1080i değil. YouTube'a hani olur da erişebilirseniz, 720p standardındaki videoları ekleyebiliyorsunuz. Bu şekilde en popüler video paylaşım sitesi olan YouTube, rakipleriyle arayı teknik anlamda da kapatmış oluyor.


nasip olurda yutup açılırsa ve hız sınırlarımız el verirse izleriz artık Laughing Laughing Laughing


İzlerken HD olarak izlenilemeyecek ki. Yüklediğiniz HD videolar yine kalitesi düşük olarak izlenilecek, sadece geniş ekran olacak...


ee ozaman neden hd diyorlar, wide screen deselerdi. bu bi bakıma tüketici kandırmak olmuyormu....
geyikkutuphanesi
siz bilmezsiniz şimdi ben yurt dışındayım erişebiliorum youtube a Very Happy HD olayı da şöle oluyo bazı videolar HD olarak yüklenmişse altında bi seçenek çıkıo bu videoyu HD olarak izlemek istiyonuz mu die. Ona tıklayınca bildiğin kalite baya bi artıyo. Ben paso film izliom youtubedan. Playlist olayına da girmişler direk filmi playlistten oynatıon ohh HD hem de.
darkeagle
geyikkutuphanesi wrote:
siz bilmezsiniz şimdi ben yurt dışındayım erişebiliorum youtube a Very Happy HD olayı da şöle oluyo bazı videolar HD olarak yüklenmişse altında bi seçenek çıkıo bu videoyu HD olarak izlemek istiyonuz mu die. Ona tıklayınca bildiğin kalite baya bi artıyo. Ben paso film izliom youtubedan. Playlist olayına da girmişler direk filmi playlistten oynatıon ohh HD hem de.


Örnek bir HD linki alabilir miyiz?
RosenCruz
darkeagle wrote:
geyikkutuphanesi wrote:
siz bilmezsiniz şimdi ben yurt dışındayım erişebiliorum youtube a Very Happy HD olayı da şöle oluyo bazı videolar HD olarak yüklenmişse altında bi seçenek çıkıo bu videoyu HD olarak izlemek istiyonuz mu die. Ona tıklayınca bildiğin kalite baya bi artıyo. Ben paso film izliom youtubedan. Playlist olayına da girmişler direk filmi playlistten oynatıon ohh HD hem de.


Örnek bir HD linki alabilir miyiz?


link şu an bulamadım ama bazı videoların altında diyor..biraz yavaş yüklensede tam olarak hoş bir görüntü kalitesi var...
maniac_ea
buyrun ben verim
http://www.youtube.com/watch?v=GSLU1nRX7qY# "watch in high quality" linkine tıklamanız gerekiyor videonun sağ alt tarafında

youtube'a sorunsuzca girebildiğinizi düşünerek direk youtue linki verdim vtunnel tarzı sitelerde çalışırmı bilemem yüksek kaliteli video
darkeagle
maniac_ea wrote:
buyrun ben verim
http://www.youtube.com/watch?v=GSLU1nRX7qY# "watch in high quality" linkine tıklamanız gerekiyor videonun sağ alt tarafında

youtube'a sorunsuzca girebildiğinizi düşünerek direk youtue linki verdim vtunnel tarzı sitelerde çalışırmı bilemem yüksek kaliteli video


Kalite olarak diğerlerinden bayağı bir fark gözlemledim ama müsait olmadığım için bakamadım tam olarak HD formatında mı diye. Bu şekilde bile olsa gayet güzel.
cavbela
darkeagle wrote:
maniac_ea wrote:
buyrun ben verim
http://www.youtube.com/watch?v=GSLU1nRX7qY# "watch in high quality" linkine tıklamanız gerekiyor videonun sağ alt tarafında

youtube'a sorunsuzca girebildiğinizi düşünerek direk youtue linki verdim vtunnel tarzı sitelerde çalışırmı bilemem yüksek kaliteli video


Kalite olarak diğerlerinden bayağı bir fark gözlemledim ama müsait olmadığım için bakamadım tam olarak HD formatında mı diye. Bu şekilde bile olsa gayet güzel.


hımm baya hoşmuş, ama eurovizyon şarkımızı beğenmedim, şarkı ingilizce ritm arabesk hani nerde türkiye:p
hekimusta
internette hd olarak izlersek bizim kota bir günde dolar. SadSadSadSad
BURAK_X
ne yapacaksınız hd yi, paşa paşa izleyin flv kalitede videoyu ya Very Happy
geyikkutuphanesi
bi de bu olay var direk HD
http://www.youtube.com/watch?v=l-84anmYGv4 altında watch in HD die bi seçenek var
BURAK_X
geyikkutuphanesi wrote:
bi de bu olay var direk HD
http://www.youtube.com/watch?v=l-84anmYGv4 altında watch in HD die bi seçenek var

tekraradan hoşgeldin geyikkutuphanesi Very Happy
accisan
ekran kartı özelliği istermiki acaba ?
hekimusta
accisan wrote:
ekran kartı özelliği istermiki acaba ?

ekran kartı ister mi bilmiyorum ama monitorun en az hdready olması gerekir zannımca
geyikkutuphanesi
BURAK_X wrote:
geyikkutuphanesi wrote:
bi de bu olay var direk HD
http://www.youtube.com/watch?v=l-84anmYGv4 altında watch in HD die bi seçenek var

tekraradan hoşgeldin geyikkutuphanesi Very Happy


hoşgördük de pek gelemedim arada bi uğruyorum işte Smile
tufansaba
Ekran kartının veya işlemcinin iyi olmasına gerek yok gibi...

Nede olsa izlenen bir flv dosyası bitrate düşük bir görüntü Think
BURAK_X
hd olarak hizmet verme çok önemli birşey değil kanımca...
bbrsh
darkeagle wrote:
cavbela wrote:
tufansaba wrote:
YouTubea HD Görüntü...

Quote:
Ülkemizden erişimine engel getirilmiş olan video paylaşım sitesi YouTube, rakipleriyle paralel adımlar atıyor. Yeni video çözünürlüğü ne olacak?

Türkiye'den erişilmesi cıs olan YouTube video paylaşım sitesi, geçtiğimiz günlerde video oynatıcısını değiştirmiş, özellikle de yakın zamanların en önemli eğilimi olan geniş ekran video uygulamasını bağlatmıştı. Şimdi ise sadece oynatıcıyı genişletmekle kalmayan YouTube işe bir de yüksek çözünürlüklü videoyu ekliyor. Bahsi geçen çözünürlük ise elbette 1080i değil. YouTube'a hani olur da erişebilirseniz, 720p standardındaki videoları ekleyebiliyorsunuz. Bu şekilde en popüler video paylaşım sitesi olan YouTube, rakipleriyle arayı teknik anlamda da kapatmış oluyor.


nasip olurda yutup açılırsa ve hız sınırlarımız el verirse izleriz artık Laughing Laughing Laughing


İzlerken HD olarak izlenilemeyecek ki. Yüklediğiniz HD videolar yine kalitesi düşük olarak izlenilecek, sadece geniş ekran olacak...



Önce bi türkiye server larından aktif olarak çalışşsa
locoom
engelleindigini simdi hatırladım youtube un..
host dosyasındaki kucuk bi ip degisikligi ile bu sorundan kurtulmak mumkun arkadaslar. fehmi ozuseven ise bu is ile ugrasmak istemeyenler icin yama yapmıs.
BURADAN http://fehmi.ozuseven.com/makat/ indirebilirsiniz.
kurun ve youtube a tunel ve proxy gibi guvenilmez yontemlerle girmekten kurtulun Smile[/code]
coollateral
accisan wrote:
ekran kartı özelliği istermiki acaba ?

dostum ekran kartı da ister hd monitör de ister. olmadı hdlcdtv hdmi baglantı ister. bayagı bişi ister yani. bi de limitsiz internet ister Very Happy
BURAK_X
coollateral wrote:
accisan wrote:
ekran kartı özelliği istermiki acaba ?

dostum ekran kartı da ister hd monitör de ister. olmadı hdlcdtv hdmi baglantı ister. bayagı bişi ister yani. bi de limitsiz internet ister Very Happy

limitsiz internet ve ekran kartı dışında hiçbişey istemez
coollateral
BURAK_X wrote:
coollateral wrote:
accisan wrote:
ekran kartı özelliği istermiki acaba ?

dostum ekran kartı da ister hd monitör de ister. olmadı hdlcdtv hdmi baglantı ister. bayagı bişi ister yani. bi de limitsiz internet ister Very Happy

limitsiz internet ve ekran kartı dışında hiçbişey istemez

dostum hd monitorun olmazsa hiçbirşey farketmez. bi de biliyormus gibi soyluyorsun ki insanların inanası geliyor.
locoom
aslında beta zamanında denedim sadece ekran kartı ve sınırsız internet istiyo Smile
BURAK_X
coollateral wrote:
BURAK_X wrote:
coollateral wrote:
accisan wrote:
ekran kartı özelliği istermiki acaba ?

dostum ekran kartı da ister hd monitör de ister. olmadı hdlcdtv hdmi baglantı ister. bayagı bişi ister yani. bi de limitsiz internet ister Very Happy

limitsiz internet ve ekran kartı dışında hiçbişey istemez

dostum hd monitorun olmazsa hiçbirşey farketmez. bi de biliyormus gibi soyluyorsun ki insanların inanası geliyor.

benim pcde hd monitör olduğunu hiç sanmıyorum ve hd destekli video paylaşım sitelerinden çatır çatır video izleyebiliyorum...
maniac_ea
hd özelliği olmayan donanımla hd kalitesinde izleyemezsin
locoom
herkes HD professoru massallahhh
Garga
İstedikleri kadar HD koysunlar HD özelliği olmayn bir monitörüm olduğu sürece izleyemiyeceğim...Ancak işte biz Hd'yi TeknoSA tarzı yerlerde izleriz Smile Reklam oldu biraz ama en iyi örnek bu Sad
darkeagle
Yahu ne boş laflar...

Hadi diyelim donanım desteklesin, hadi Youtuba ta tam olarak hd desteklemiş olsun, internet hızı yeterli gelmeyecektir en başta...

Ayrıca, sorarım size HD nedir, özellikleri nelerdir, vcd dvd veya bluray den farkı nedir?
locoom
ben artık bu tartısmayı bitirmis olmak icin somut olarak olaya el atayım istedim Smile
oncelikle youtube bize HD DVD yayını yapmıcak HD flv yayını yapacak ki bu da 720p ye denk bi avi veya mkv dosyasını aynı yuksek cozunurlukte FLV formatına cevirimi ile saglanacak.
yani kimse korkmasın 3 dakikalık video izlemek icin gunlerce yuklenmesini beklemek zorunda kalmayacaksınız...
buradan HD ile ilgili teknik bilgilere ulasabilirsiniz http://tr.wikipedia.org/wiki/HD_DVD
Smile
darkeagle
locoom wrote:
ben artık bu tartısmayı bitirmis olmak icin somut olarak olaya el atayım istedim Smile
oncelikle youtube bize HD DVD yayını yapmıcak HD flv yayını yapacak ki bu da 720p ye denk bi avi veya mkv dosyasını aynı yuksek cozunurlukte FLV formatına cevirimi ile saglanacak.
yani kimse korkmasın 3 dakikalık video izlemek icin gunlerce yuklenmesini beklemek zorunda kalmayacaksınız...
buradan HD ile ilgili teknik bilgilere ulasabilirsiniz http://tr.wikipedia.org/wiki/HD_DVD
Smile


Yani açıkcası tam olarak HD olmayacak, sadece HD çözünürlüğünde olacak, ses ve görüntü değerleri tamamen farklı olacak...

Bu da demek oluyor ki video flv olduğu sürece ekstra bir donanıma gerek olmayacak. Gerçek bir HD videoyu 64 mb GF2 ekran kartı ile izleyemezken youtube'takiler izlenebilecek...

Özetle HD sisteminizde izlemeniz için en düşük değerler sunulacak...
BURAK_X
Demiştim ve yine diyorum; BURAK_X wrote:
ne yapacaksınız hd yi, paşa paşa izleyin flv kalitede videoyu ya Very Happy
fatihsener
darkeagle wrote:
Yahu ne boş laflar...

Hadi diyelim donanım desteklesin, hadi Youtuba ta tam olarak hd desteklemiş olsun, internet hızı yeterli gelmeyecektir en başta...

Ayrıca, sorarım size HD nedir, özellikleri nelerdir, vcd dvd veya bluray den farkı nedir?


Bence sorun şaçma HD Görüntü Kalitesi daha yüsek...
darkeagle
fatihsener wrote:
darkeagle wrote:
Yahu ne boş laflar...

Hadi diyelim donanım desteklesin, hadi Youtuba ta tam olarak hd desteklemiş olsun, internet hızı yeterli gelmeyecektir en başta...

Ayrıca, sorarım size HD nedir, özellikleri nelerdir, vcd dvd veya bluray den farkı nedir?


Bence sorun şaçma HD Görüntü Kalitesi daha yüsek...


Neresi saçma?
Görüntü kalitesinin neye göre yüksek olduğunu veya HD standartlarının ne olduğunu biliyor musun?

Bir videoya neye göre HD denir?
sefilim
ben hd md istemem

yasal olarak açılsın yeter Laughing
fatihsener
darkeagle wrote:
fatihsener wrote:
darkeagle wrote:
Yahu ne boş laflar...

Hadi diyelim donanım desteklesin, hadi Youtuba ta tam olarak hd desteklemiş olsun, internet hızı yeterli gelmeyecektir en başta...

Ayrıca, sorarım size HD nedir, özellikleri nelerdir, vcd dvd veya bluray den farkı nedir?


Bence sorun şaçma HD Görüntü Kalitesi daha yüsek...


Neresi saçma?
Görüntü kalitesinin neye göre yüksek olduğunu veya HD standartlarının ne olduğunu biliyor musun?

Bir videoya neye göre HD denir?


HD (High Definition) : Yüksek tanım veya yüksek netlik anlamına gelir.
--
HDV (High Definition Video) : Yüksek tanımlı video. Bu standart iki farklı video üretici tarafından ayrı ayrı tanımlanmıştır: Sony’nin başını çektiği grup 1440 x 1080i ve JVC’nin başını çektiği grup 1260 x 720p. HDV sistemlerde dört farklı framerate(Çerçeve hızı) bulunmaktadır: 25p, 30p, 50i, 60i. Yani saniyede 25 veya 30 tam satır ile 50 veya 60 yarım satır. 720p olarak adlandırılan formata HDV1, 1080i formatına ise HDV2 denilmektedir.
--
HD Teknolojisi resimlerdeki pixel sayısını artırarak daha iyi çözünürlük ve hareket ayrıntısı sağlar.
Çözünürlüğün artması TV’deki görüntünün gerçek hayattaki görüntüye daha çok yaklaşması anlamına gelir.
Ses kalitesi olarak da, yayından 5+1 Dolby Digital ses iletimi mümkün olacaktır.
Böylece hem görüntü hem de ses olarak diğer yayınlardan çok üstündür.
--
HD Teknolojisi nedir?


HD Teknolojisi, TV yayıncılığında izleyicilerin evine kaliteli görüntü iletmenin son noktasıdır.

HD Teknolojisi neden var?
HD Teknolojisi TV’de gerçeğe en yakın görüntüyü, en iyi sesle birlikte vermek için tasarlanmıştır.

Arkadaşım inş isteidğin cevabı almışındır...
darkeagle
fatihsener wrote:
darkeagle wrote:
fatihsener wrote:
darkeagle wrote:
Yahu ne boş laflar...

Hadi diyelim donanım desteklesin, hadi Youtuba ta tam olarak hd desteklemiş olsun, internet hızı yeterli gelmeyecektir en başta...

Ayrıca, sorarım size HD nedir, özellikleri nelerdir, vcd dvd veya bluray den farkı nedir?


Bence sorun şaçma HD Görüntü Kalitesi daha yüsek...


Neresi saçma?
Görüntü kalitesinin neye göre yüksek olduğunu veya HD standartlarının ne olduğunu biliyor musun?

Bir videoya neye göre HD denir?


HD (High Definition) : Yüksek tanım veya yüksek netlik anlamına gelir.
--
HDV (High Definition Video) : Yüksek tanımlı video. Bu standart iki farklı video üretici tarafından ayrı ayrı tanımlanmıştır: Sony’nin başını çektiği grup 1440 x 1080i ve JVC’nin başını çektiği grup 1260 x 720p. HDV sistemlerde dört farklı framerate(Çerçeve hızı) bulunmaktadır: 25p, 30p, 50i, 60i. Yani saniyede 25 veya 30 tam satır ile 50 veya 60 yarım satır. 720p olarak adlandırılan formata HDV1, 1080i formatına ise HDV2 denilmektedir.
--
HD Teknolojisi resimlerdeki pixel sayısını artırarak daha iyi çözünürlük ve hareket ayrıntısı sağlar.
Çözünürlüğün artması TV’deki görüntünün gerçek hayattaki görüntüye daha çok yaklaşması anlamına gelir.
Ses kalitesi olarak da, yayından 5+1 Dolby Digital ses iletimi mümkün olacaktır.
Böylece hem görüntü hem de ses olarak diğer yayınlardan çok üstündür.
--
HD Teknolojisi nedir?


HD Teknolojisi, TV yayıncılığında izleyicilerin evine kaliteli görüntü iletmenin son noktasıdır.

HD Teknolojisi neden var?
HD Teknolojisi TV’de gerçeğe en yakın görüntüyü, en iyi sesle birlikte vermek için tasarlanmıştır.

Arkadaşım inş isteidğin cevabı almışındır...


Teşekkür ederim, bu cevabı istememin nedeni YouTube'daki videonun bu verilerle aynı olmayacağını gösterebilmek içindi. Eminim ki bu başlıktaki çoğu soru şu an çözümlenmiştir.
Related topics
can a virus cause unrecoverable damage to HD?
question about hard disk
Blu-ray discs to adopt same DRM as rival HD-DVD
usb external HD
BluRay vs HD-DVD
Linux HD Install
WINDOWS XP SYSTEM RESTORE....
Blue-Ray or HD-DVD?
My 40GB NTFS formatted portable HD not detected in WinXP!!!
HD de 1.2 PentaByte
blu-ray VS hd-dvd
How to partition my 40GB NTFS portable HD?
blurayvs hd dvd
GeForce 8800GTX Su ile Soğuyacak
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.