Beste Frihoster,
Na het voltooien van Cursussen Dreamweaver en de basis van Flash voel ik mij klaar om een aantal websites te mogen creëren/onderhouden. Nu is de vraag: Waar vindt ik mijn "klanten". Iemand ervaring met het zoeken hier van, of onderhoud iemand al een websites?
Alvast bedankt
Thomme
klanten vinden is vaak niet het probleem, maar dat klanten iets van jou willen en niet van de andere 99 is vaak het probleem
zou je wat werk van je kunnen laten zien? ik ben wel benieuwd naar je niveau
Ja het zou leuk zijn moesten we al iets zien van jouw kunnen.
Ik ben momenteel op zoek naar klanten om iets te maken.
Ik zoek anders mijn werkje nog eens terug van mijn examens.
[/u][/b]
Ik begrijp dat je html(, css?) en flash doet?
Als je alle drie goed kan heb ik misschien wel wat voor je. Dan zou ik wel graag eerst wat zien.
| rvec wrote: |
Ik begrijp dat je html(, css?) en flash doet?
Als je alle drie goed kan heb ik misschien wel wat voor je. Dan zou ik wel graag eerst wat zien. |
Verwacht van Flash niet al te veel, ik heb alleen de echte basis mee. Ik ben ook erg handig met PHP. Ik heb voor het moment nog geen bewijs (diploma's wel natuurlijk) van al mijn kunnen. Misschien maak ik hem voor jou en je kan er zelf alle kanten nog mee uit?
Mocht je echt iets willen zien kan ik je binnen 2 weken iets geven (examen Photoshop+Dreamweaver uitbreiding).
Thomme
Het is altijd handig dat je voor jezelf even een site in elkaar steekt waar je je kunnen op laat zien. Eens een flash filmpje, een paar zelf ontworpen scriptjes, waar de bezoeker onder de indruk van is... Mensen zijn vooral gevoelig voor de lay-out die je in elkaar knutselt, je bezoeker zal immers daar op afknappen als het hem niet zou aanstaan.
Ook moet je zorgen dat er geen taalfouten op je website te zien zijn. Je zult immers een uithangbord maken voor een bedrijf, vereniging, enz... Ik begrijp best dat mensen op een forum nogal snel durven te schrijven en er kan daar natuurlijk altijd wel eens een foutje in sluipen. Maar in je eerste post staan enkele fouten, twee dt's (...vind ik... en ...onderhoudt iemand...) en ...al een website? Let er op dat je dergelijke fouten niet maakt bij een eerste contact met je klanten of je zult ze snel opnieuw zien vertrekken... Laat eventueel je teksten nalezen door iemand die wel voeling heeft met spelling mocht je er zelf niet zo goed mee overweg kunnen. Het is een tip die ik je geef, uiteraard doe je er mee wat je wilt...
| Thomme wrote: |
| rvec wrote: | Ik begrijp dat je html(, css?) en flash doet?
Als je alle drie goed kan heb ik misschien wel wat voor je. Dan zou ik wel graag eerst wat zien. |
Verwacht van Flash niet al te veel, ik heb alleen de echte basis mee. Ik ben ook erg handig met PHP. Ik heb voor het moment nog geen bewijs (diploma's wel natuurlijk) van al mijn kunnen. Misschien maak ik hem voor jou en je kan er zelf alle kanten nog mee uit?
Mocht je echt iets willen zien kan ik je binnen 2 weken iets geven (examen Photoshop+Dreamweaver uitbreiding).
Thomme |
PHP kan ik zelf, ik ben alleen helemaal niet goed in design. Dus als je goed met photoshop overweg kan en een beetje creatief met dreamwaeaver een html pagina in elkaar kan zetten zou ik daar al heel veel aan hebben.
Als je een link kan geven naar iets waarvan je alle afbeeldingen en html hebt geschreven kan ik wel zien of ik wat voor je heb.
Wellicht kan je je het beste bij iets bestaants aansluiten, maar toch op zijn minst een eigen degelijke website opzetten met wat je te bieden hebt.