FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

De film MAMMA MIA is een echte meiden film

De film MAMMA MIA is een echte meiden film.
Mee eens
66%
 66%  [ 4 ]
mee oneens
33%
 33%  [ 2 ]
een beetje
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 6

Awiembaweb
Bijna iedereen kent 'um wel: de film MAMMA MIA.
Er wordt veel in gezongen, het gaat over trouwen, vader zoeken, de hoofdrolspeelster is een jongedame en haar vriendinnen spelen ook een belangrijke rol. Kortom, een echte meiden film.

Maar wat vindt ons mannelijke publiek nou van deze film?
Wat vinden jullie nou eigenlijk allemaal van dat trouwgedoe en dat getut en "abbamuziekgebeuren" in die film?

Ik ben wel benieuwd...
atleetalie
Yes, nu heeft er ook iemand gestemd, en ten tweede wil ik nog even kwijt dat Mamma Mia zo erg vanuit het vrouwelijk oogpunt is geschreven, dat het bijna niet anders kan, wat natuurlijjk niet wil zeggen dat mannen hem niet leuk vinden.
msfuture
Ik heb mee eens gestemd.

Omdat meestal van dat soort films meiden houden.
Stond laatst in de bios een kaartje te kopen voor the dark knight.
En alleen maar vrouwen kochten een kaartje voor mama mia
atleetalie
Totaal onverwacht ben ik er nog geweest ook, en eigenlijk vond ik het een zeer leuke film. Dat het een echte meidenfilm is is ook wel te zeggen, maar het was niet hinderlijk ofzo.
traxion
atleetalie wrote:
Totaal onverwacht ben ik er nog geweest ook, en eigenlijk vond ik het een zeer leuke film. Dat het een echte meidenfilm is is ook wel te zeggen, maar het was niet hinderlijk ofzo.

ik heb gedeeltelijk moeten kijken aangezien den film opstond tijdens het indrinken, en ja het is een meide film

mja het is niet echt mijn type film, geef mij maar transporter of een andere actiefilm
adri
Ik ga hier met de mannen mee Razz Het is echt wel een meidenfilm, ik kreeg het al op men heupen bij de reclame van de film. Telkens weer dat zelfde zinneke: "I have threeeeee possible fathers" alsof ons dat nu iets kan schelen....

Dus gestemd op mee eens.

Greetz

Adri