FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • DIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Het grote kooktopic

Awiembaweb
Ok, dit topic heet dan wel het grote kooktopic, maar eigenlijk ben ik niet zo`n kookfriek.
Ik ben meer een lasagnajunkie Cool . Dat grote kooktopic was om jullie te lokken anders werd het misschien te eenzijdig enzow blablabla...

Ik vraag me af of de medeforummers hier nog lekkere kookrecepten hebben om uit te proberen (misschien kunnen jullie deze kookkluns veranderen ofzo)?

OF natuurlijk lekkere lasagnarecepten?
Wat doen jullie allemaal in lasagna? Kaas, gehakt? groente(welke?) saus?
Lady Elensar
Ik, student, kook meestal niet zo ingewikkeld Laughing Maar toch wel zoveel mogelijk gezond hoor. Hoewel ik het wel heel leuk vind om te koken. Alleen soms is het zo'n grote rotzooi hier Sad dat maakt het minder aantrekkelijk.

Echt recepten heb ik alleen niet, die pik ik meestal van een ander Embarassed Mijn huisgenoten hebben zo ook van die simpele leuke: pastasalade (penne, tonijn, halve tomaatjes, broccoli of rucola en wat saus en toevoegingen) of spaghetti met gehakt, spinazie en tomatensaus. Of iets nieuws van een paar weken terug: zuurkool met aardappelen, shaslick saus en banaan! (De vleessoort ben ik ff kwijt :S) Smaakte heerlijk! Haha. Maar ach, kookboeken doen wonderen Wink
Klaw 2
1: Water koken
2: Noodles in kokend water wachten tot het zacht word
3: (Goedkope AH)Saus erover heen.
[4:] Als je gezond wilt eten moet je wat groente er bij doen paprika, champiogns, ui etc. Snijden terwijl water kookt en bakken terwijl noodles in water liggen. En wat tofu of ander nep-vlees voor eiwitten, is zo heet in de pan.
Simpel en lekker

Of van die pakken met poeder waar je saus van maakt en waar je zelf rijst en wat groente bij moet doen die zijn makkelijk te bereiden, weinig moeite en erg lekker.

Of gewoon naar de chinees, een uitgebreid menu kun je 4 avonden van eten Smile.
Of de kebab zaak om de hoek.
rvec
satι saus is ook altijd lekker bij de noedels Smile
atleetalie
Ik zal je zeggen Garfield, snelkook rijst (8 min) met een blik bonen en saus Binnen het halve uur ben je klaar en het smaakt fantastisch.