Heey allemaal,
Ik keek onlangs paar video's op youtube en kwam bij deze terrecht:
http://www.youtube.com/watch?v=4C_shPPvyFA&feature=related
Ik hield van het achtergrond deuntje maar heb geen idee van artist en/of nummer.
Kent iemand dit toevallig?
Alvast bedankt
Thomme
Ik hoor niet echt een deuntje alleen wat voetbal geluidjes heel kort tussen de gesprekken door. Ik weet niet of je dat bedoelt?
Je hoort het deuntje ook zacht achter de gesprekken, maar ik zou niet weten van wie het is.
Ivooo
Het deuntje klinkt mij weer wel heel bekend, maar ik kom er écht niet op van wie het nu is
Ik zal hard nadenken, haha.
Ik heb ook al *hard* nagedacht maar kan echt niet komen op het nummer 
| SlideR.nl wrote: |
Ik hoor niet echt een deuntje alleen wat voetbal geluidjes heel kort tussen de gesprekken door. Ik weet niet of je dat bedoelt?
|
Je hoort toch duidelijk een achtergrond muziekje?
da's het muziekje van Sporza, ni???
of toch alleszins van zo'n sportprogramma, Studio Eén ofzo
Tja, gewoon achtergrond muziek, waarschijnlijk niet eens "echt" een leidje.
| Thomme wrote: |
| SlideR.nl wrote: | | Ik hoor niet echt een deuntje alleen wat voetbal geluidjes heel kort tussen de gesprekken door. Ik weet niet of je dat bedoelt? |
Je hoort toch duidelijk een achtergrond muziekje? |
Dan had ik me geluid vast niet hard genoeg gezet.
Ik kan PennyLane bijtreden. Dit is de tune van het sportprogramma studio 1 op de VRT zender één. Ik heb het vermoeden dat dit idd niet van een bepaald liedje afkomstig is, maar dat dit een deuntje is die speciaal gecomponeerd werd voor het programma, het past immers ook mooi binnen de begin generiek...
Uiteraard kan het wel geïnspireerd zijn op een bestaande melodie. Als je het echt te weten wilt komen, zou ik je vraag doorsturen naar de programmamakers. Met enig geluk krijg je hierop antwoord. Ik heb een gelijkaardig iets al meegemaakt met een programma op de regionale zender en die mensen hebben me ontzettend vlug verder kunnen helpen via mail !!
Georgeboy,
Dankje, ik wist wel al reeds vanwaar het deuntje kwam maar het is een goed idee om de VRT daar een Emailtje over te sturen!
Erg bedankt!
Thomme
Graag gedaan !
Laat wel iets weten mocht je antwoord krijgen hé. Je hebt me ondertussen ook benieuwd gemaakt naar de herkomst van het stuk. Heel wat van programma muziek is echt goed geschreven. Maar niet altijd geraak je aan de juist informatie. Ik pleit voor een notatie in de eindgeneriek ofzo. Bij flikken doen ze dat altijd. In de eindgeneriek zetten ze van wie en door wie het eind lied gebracht wordt. Fantastisch initiatief vind ik persoonlijk...