FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Thailand onderzoekt acties Joran

Boy219
Quote:
Justitie in Thailand gaat onderzoeken of Joran van der Sloot zich schuldig heeft gemaakt aan vrouwenhandel dan wel de voorbereiding daarvan. Dat heeft een woordvoerster van de Thaise ambassade in Den Haag bevestigd.

Een band van het SBS-programma 'Peter R. de Vries, misdaadverslaggever' is, voorzien van een vertaling in het Thais, inmiddels naar Bangkok verstuurd.

De politie is momenteel op zoek naar getuigen, aldus de woordvoerster.

In de uitzending van zondagavond was te zien dat Van der Sloot pogingen doet om Thaise meisjes te leveren aan medewerkers van De Vries. Die doen zich voor als mannen uit de Nederlandse seks-industrie.

Voorschot
De beelden, die met verborgen camera's zijn gemaakt, tonen hoe Van der Sloot duizend euro aanneemt als voorschot voor zijn diensten. Onafhankelijk advocaat Plasman liet weten dat dat juridisch gezien een strafbare voorbereidingshandeling was.

Plasman denkt niet dat de Nederlandse justitie stappen onderneemt. Hij kan zich wel voorstellen dat de Thaise autoriteiten Van der Sloot willen oppakken. De Telegraaf zegt dat Van der Sloot Thailand inmiddels hals over kop heeft verlaten uit angst voor een arrestatie. Hij zou sinds vrijdagavond spoorloos zijn.

Echt erg als hij gearresteerd wordt in Thailand... De gevangenissen zijn niet erg schoon daar.

Wat vinden jullie daarvan eigenlijk?
drinkzandspiritz
Hahahahaahahah wat is die gast toch een figuur! Hij heeft constant die Peter R. achter zich aan, maar gaat dan nog dit soort dingen lopen doen. Ik zit op het moment in het buitenland en krijg niet zoveel mee van het nieuws, maar dit is hier zelfs gewoon in het nieuws geweest Razz
Het zal je zoon maar zijn Very Happy
Ivooo
Ik vind het erger wat Joran allemaal gedaan schijnt te hebben (als de verhalen waar zijn, en dat geloof ik graag als ik hoor wat hij er allemaal over gezegd heeft). Ik bedoel, dat kan hij toch niet allemaal bluffen? Toch? Maar het is inderdaad voor hem te hopen dat hij niet in Thailand de bak in gaat. Maar als ik alle verhalen moet geloven, is dat wel een beetje zijn verdiende loon.

Ivooo
atleetalie
Nou het zou leuk zijn voor Peter(hoewel ik het een grote kl^^^^hommel vind), en wellicht is het Jorans verdiende loon. Toch vind ik het wat overdreven om hem optesluiten in zo'n soort land waar je met 20 man in één cel zit, en waar alles vies is en je moet vechten om eten, het is niet voor niks dat er laatst een stel drugskoeriers hun straf in Nederland mochten uitzitten. Toch vindt ik het wel grappig dat die idioot dit soort dingen ondanks alle commotie gewoon onderneemt, hoewel hij gewoon in de belangstelling staan en eigenlijk is het zijn verdiende looon wel. Maar één ding, Peter mag niet weer een Emmy winnen ofzo want deze had hij ook al niet verdient en nog één is te veel. En ook hoop ik dat Amerika er niet weer allemaal zo geboeid om is en dat Doctor Phill weer in de ban is van deze kerel.
Lady Elensar
Wellicht zijn eigen domme stomme schuld? Alleen iedereen is wel geobsedeerd door die gast zeg. Ik volg het nu niet meer, en het interesseert me dus ook niet bepaald.
Awiembaweb
Waar is die gast eigenlijk nu? Is die al terecht?
atleetalie
Geen idee, Thailand?
Awiembaweb
Hij ou toch gevlucht zijn ergens in Thailand? Of elders onder gedoken? Nog steeds?

Was er niet iets met zijn oma? dat hij daar was ofzo?
Lady Elensar
*Klik* Shhh
Awiembaweb
ok, nou bedankt hoooorrrr Very Happy
Lady Elensar
Sorry, hij was wel flauw van me Razz
Awiembaweb
Lady Elensar wrote:
Sorry, hij was wel flauw van me Razz

Maakt niet uit. Mijn wraak zal zoet zijn Twisted Evil
Lady Elensar
Tja, die grap moest toch een kéér uitgehaald worden Angel

Maarre, ben je er nu al uit wat het antwoord op je vraag is?
Awiembaweb
Neuj, ik heb der maar heel ffjes naar gekeken/gezocht, maar kwam alleen maar oudere berichten tegen. Volgens mij is die gewoon terecht en zoek ik gewoon niet goed genoeg ofzo...